wcag
Menu Dostępności (CTRL+U)
Resetuj

Resetuj

minus

Zmniejsz czcionkę

plus

Zwiększ czcionkę

minus

Zmniejsz Wiersze

plus

Zwiększ Wiersze

minus

Wysoki kontrast

Wersja kontrastowa:

Alt + Z

Treść strony:

Alt + X

Nawigacja strony:

Alt + C

Mapa Witryny:

Alt + V

24 Lut 2023

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w postępowaniu "Dostawa sprzętu komputerowego - stacji roboczych dla użytkowników medycznego systemu informatycznego w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem"

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:114064-2023:TEXT:PL:HTML
Polska-Zakopane: Urządzenia komputerowe
2023/S 040-114064
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w ZakopanemKrajowy numer identyfikacyjny: 7361454105Adres pocztowy: ul. Ciągłówka 9Miejscowość: ZakopaneKod NUTS: PL219 NowotarskiKod pocztowy: 34-500Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Bronisław MiętusE-mail: [email protected] Tel.: +48 182026813Faks: +48 182068141Adresy internetowe:Główny adres: www.rehabilitacja.zakopane.pl
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Zdrowie
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Dostawa sprzętu komputerowego - stacji roboczych dla użytkowników medycznego systemu informatycznego w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Numer referencyjny: ZPP-2810-17/22
II.1.2)
Główny kod CPV
30200000 Urządzenia komputerowe
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - stacji roboczych dla użytkowników medycznego systemu informatycznego
- część 1- komputery All-In-One, laptopy, tablety, Skanery kodów 2d, monitory,
- część 2 - Access Pointy wraz z konfiguracją.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)” współfinansowanego ze środków UE w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa małopolska; Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby; Poddziałanie 2.1.5 usługi w ochronie zdrowia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz środków własnych Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem.
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.7)
Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 86 280.49 PLN
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
komputery All-In-One, laptopy, tablety, Skanery kodów 2d, monitory
Część nr: 1
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213000 Komputery osobiste
32420000 Urządzenia sieciowe
48200000 Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
30213100 Komputery przenośne
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL219 Nowotarski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
II.2.4)
Opis zamówienia:
1.Tablet 10.2-12” - 5 szt.
2.Komputer All-In-One 24” z systemem operacyjnym - 5 szt.
3.Laptop z systemem operacyjnym + dodatki - 3 szt.
4.Monitor - 3 szt.
5. Skaner 2d - 5 szt.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)” współfinansowanego ze środków UE w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa małopolska; Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby; Poddziałanie 2.1.5 usługi w ochronie zdrowia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
II.2.14)
Informacje dodatkowe
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Access Pointy wraz z konfiguracją
Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
32420000 Urządzenia sieciowe
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL219 Nowotarski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
II.2.4)
Opis zamówienia:
AccesPoint wifi6 AccesPoint wifi 6 z konfiguracją w dwóch zestawach - 20 szt.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)” współfinansowanego ze środków UE w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa małopolska; Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby; Poddziałanie 2.1.5 usługi w ochronie zdrowia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2022/S 233-671752
IV.2.8)
Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)
Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: ZPP-2810-17/22
Część nr: 1,2
Nazwa:
Dostawa sprzętu komputerowego - stacji roboczych dla użytkowników medycznego systemu informatycznego w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)
Udzielenie zamówienia
V.2.1)
Data zawarcia umowy:
06/02/2023
V.2.2)
Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)
Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: KAWICOM sp. z o.o. sp. k.Krajowy numer identyfikacyjny: 734-14-54-105Adres pocztowy: Przemysłowa 15, 37-100 ŁańcutMiejscowość: ŁańcutKod NUTS: PL823 RzeszowskiKod pocztowy: 37-100Państwo: PolskaE-mail: [email protected] Tel.: +48 172250248
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)
Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 86 280.49 EUR
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 96 739.50 EUR
V.2.5)
Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3)
Informacje dodatkowe:
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected] Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587700Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznymweryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
5. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Terminy wniesienia odwołania:
6.1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
6.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 6.1 i 6.2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
9. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp.
10. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
11. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529) jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected] Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587700Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/02/2023

Galeria Wpisu

Kliknij by powiększyć

Strona wstecz
© 2024 Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem | rehabilitacja lecznicza - wszystkie prawa zastrzeżone.
design by : rentlab.pl

Ciasteczka Cookies i polityka prywatności


Nasza witryna internetowa używa plików cookies. Korzystając z niej wyrażasz jednocześnie zgodę na ich wykorzystywanie. Jeżeli nie zmienisz ustawień swojej przeglądarki cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia / przeglądarki.

Więcej informacji znajduje się w naszej
Polityce Prywatności oraz Polityce cookies.